10.10.15 מאחורי העיצוב


את ההשראה לטבעת MIA שאבתי מזרם המינימליזם שדוגל בצמצום, בשאיפה להפשטה, ובדבקות בחומרים בסיסיים.

לאור האמירה המרכזית של המינימליזם – LESS IS MORE – נתתי לזהב וליהלום המשובץ להגיד הכל, בעזרת יופיים הטבעי שאינו זקוק להסברים או קישוטים נוספים.
זרם עיצובי זה מרתק בעיניי כיוון שמיעוט הפרטים מאפשר לנו להתרכז במה שחשוב באמת. הדבקות בחומרים ובצורות פשוטות נותן המון חוזק ושקט שמקרב אותנו לעצמינו ואל הדברים הבסיסיים של חיינו. סגנון "נקי" זה מפנה מקום ל"לחיות את הרגע הזה" מפני שהוא חף מהסחות דעת ומפרטים מיותרים.
בתכשיט מינימליסטי יש אמירה מאד פשוטה וברורה, וכתוצאה מכך – המסר חזק ומרגש. חלק מלקוחות "שפר" מרגישים שזו הדרך המדויקת עבורם להביע אהבה, חברות ומחויבות.


מחשבה נוספת שעמדה מאחורי עיצוב טבעת זו, היא שהיהלום מורם מעל החישוק העדין, ולכן הוא נראה "מרחף" באוויר. גם כשעונדים בצמוד לטבעת זו טבעת נישואין או טבעת יהלומים קטנים, הן נצמדות בצורה מאד מדוייקת, והיהלום עדיין בולט מעל.
אחד האתגרים המרכזיים בעיצוב מינימליסטי הוא כיצד לשמור על הקווים הנקיים מבלי שהתכשיט יראה סתמי. הלקוחות שלנו תמיד מופתעים לשמוע שדווקא בטבעת זו הושקעה המון עבודת עיצוב, עד שקיבלה את צורתה הסופית... "הרי היא כל כך דקה ועדינה... היא תגובה אופיינית במבט ראשון... אבל בכל זאת, כבר מספר שנים זהו עיצוב אהוב במיוחד על לקוחות "שפר", כי שכשהיא ענודה על היד קשה לעמוד בפניה, ובפני עוצמת היופי של היהלום המשובץ בה.


את התוצאה אתם מוזמנים לראות בעצמכם...

איריס, מעצבת הבית של שפר

להצעת מחיר ולפרטים נוספים: 03-576-4000

ליעוץ טלפוני השאר פרטים: