16.03.16 קסם הצ'ארמס

תליוני הצ'ארמס תמיד היו - וכנראה תמיד יהיו - חלק בלתי נפרד מעולם האופנה. בין אם הם פשוטים או  יוקרתיים, מודרניים או וינטג', משובצים אבני חן או לא – יש בהם משהו שחודר ללב באופן מאד אישי.  העיצובים השונים מאז ומעולם סיפקו צרכים רגשיים כגון הגנה מעין הרע, איחולי מזל, ברכת אהבה –  נושאים שחוצים גבולות של מקום וזמן. 

תליוני הצ'ארמס משקפים את אופיו של מי שעונד אותם, ומסמלים עבורו רגעים או איחולים מאד  אישיים. צמיד או שרשרת המכילים מספר צ'ארמים הופכים להיות מעין "סיפור חיים", וכל אחד  מהתליונים – פרק נוסף בסיפור. אחד התכשיטים הראשונים של אליזבת טיילור היה צמיד הצ'ארמס  המפורסם שלה, אליו היא צירפה ברבות השנים עוד ועוד תליונים בעלי משמעות אישית. משמעות זו היא  שהפכה את הצמיד ייחודי לה ולא לאף אחד אחר...

 

 

רבים מאיתנו מציינים סיפורים אישיים דרך תכשיטי צ'ארמס – תליון לב קטן שמסמל את תחילת הזוגיות,  תליוני ילדים לכל ילד שהצטרף למשפחה, תליון מזכרת מטיול משותף, צ'ארם כוכב לציון הישג מיוחד  בקריירה או בלימודים, ועוד ועוד... תליוני הצ'ארם מציינים וממחישים את חלוף הזמן בצורה בלתי  נשכחת.

צ'ארמס תמיד היו פופולאריים בקרב קהילות ודתות שונות – מגן דוד, צלב, בודהה – כולם סימלו שייכות  והזדהות רוחנית או דתית עבור העונד אותם. קיימות עדויות ארכיאולוגיות מלפני אלפי שנים לתכשיטים  אלה שמשמעותן לא השתנתה, וגם אז, כמו היום, סימלה הגנה רוחנית.

 

קוקו שאנל אמרה: "כדי להיות אדם ללא תחליף – עלייך להיות שונה".  תליוני הצ'ארמס הם דרך נהדרת לסגל לעצמך סטייל ייחודי, כמו טביעת אצבע שאין לאף אחד אחר. וזה נכון הן לעיצובי הצ'ארמס עצמם, והן לאופן ענידתם – בין אם כצמיד, שרשרת, צמיד לרגל, קישוט  לארנק ערב, או אפילו על קולרו של כלבלב אהוב! אין גבול לדמיון וליצירתיות עם תכשיטים נחשקים  אלה! 

 

לכניסה לקולקציה לחצו כאן:

להצעת מחיר ולפרטים נוספים: 03-576-4000

ליעוץ טלפוני השאר פרטים: